Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

Ποτέ δεν σε ξέχασα. Απάντηση στον "έλληνα" απο τον "Ελληνάρα".

Ποτέ δε σε ξέχασα .
(Το παρόν κείμενο είναι απάντηση στο
  Από τον Ελλήνα προς τον Ελληναρά  http://wiredandready.net/2011/11/03/greeguys/)
 
Είσαι αυτός που πάντα ήσουν... ένας δειλός κριμένος πίσω από την τσέπη του πατερά σου.
Θες να λέγεσαι έλληνας επειδή είχες το χρόνο να διαβάσεις στο λύκειο και το γυμνάσιο, όταν εγώ δούλευα μαζί με κάτι άλλους συμμαθητές σου, που εσύ το αποκαλούσες κοπάνα.
Όταν έβλεπα τον καθηγητή μου αυτόν που μου μάθαινε γράμματα να απαξιεί τότε κι εγώ επαναστάτησα και άρχισα να κάνω καταλήψεις επειδή έπαψαν να είναι λειτουργοί και έγιναν  απλά εργαζόμενοι του πατέρα σου.
Όταν μπήκα στο πανεπιστήμιο, εσύ ήσουν σε άλλη σχολή πιο ανώτερη από την δική μου. Εμένα η σχολή μου απλά υπήρχε για να βγάζει παραγωγικές μονάδες και όχι μορφωμένους ανθρώπους και πάνω απ όλα δεν έχω κανένα μέλλον σαν επιστήμονας στον κόσμο. Όταν ο πατέρας μου δούλευε στη φάμπρικα, πλήρωνε για να γίνω επιστήμονας… όχι εργάτης σαν κι αυτόν, γι αυτό ζητούσα να κλείσουν. Μαζί με μένα  ήταν και άλλοι που ένιωθαν  το ίδιο, αλλά εσύ τους ονομάζεις δίκτυο από λαμόγια και κομματόσκυλα.
Συμφωνώ μόνο εδώ μαζί σου. Τα «κομματόσκυλα καπηλεύτηκαν την ανάγκη μου για επιβίωση».
Αν πάρτυ εννοείς την δεύτερη δουλειά σε μπαρ,  ναι ήμουν εκεί κάθε βραδύ και κομματιασμένος από το ξενύχτι, με έβλεπες να πηγαίνω σε ένα ανούσιο μάθημα.
Επειδή ποτέ δε με ρώτησες δεν έκλεινα το σπίτι σου και την δουλειά σου όπως εσύ νομίζεις,  απλά καθόμουν έξω στον δρόμο να δω την αντίδραση σου και φώναζα. Εσύ που ήσουν καλύτερος από μένα πιο δυνατός περίμενα να με υπερασπιστείς επειδή εμένα μου έπαιρναν το σπίτι και την δουλειά. Όσο για τα προνόμια στην δουλειά  που οι πατεράδες μας αποκτήσαν με αίμα και θάνατο, μη φοβάσαι και τα έχω χάσει εδώ και πολλά χρόνια απλά τα λησμονώ. Γι αυτό και δεν διαμαρτύρομαι απλά με ακούς καμιά φορά να φωνάζω. Είναι κραυγή όχι διαμαρτυρία.
Στα διόδια που με βλέπεις σου βάζω πανό, γιατί εγώ δεν έχω τα λεφτά να βγω  από την χώρα μου, ενώ εσύ  μπαινοβγαίνεις. Και τα πανό δεν είναι για σένα, αλλά για τους φίλους σου που σε ξέρουν  εκεί έξω, μπας και σε πείσω να πεις καμιά καλή κουβέντα για μένα.
Όσον αφορά τους πολιτικούς, δεν του έβαλα εγώ στο σπίτι μου αλλά εσύ. Είσαι όπως με λες «πολιτικοποιημένος»  γιατί εγώ δεν έμαθα ποτέ τι είναι πολίτικη και τι κόμματα… απλά τα έζησα στο πετσί μου.
Δούλεψα  σαν αγρότης  στις ελιές και στον τρύγο και σε πληροφορώ ότι για να βγάλω 1 κιλό λάδι ή κρασί , τα χέρια μου σκίζονταν και μαύριζαν. Εσύ… έβαλες τον μεσάζοντα με την «Πόρσε» να το πάρει από μένα, στην ίδια τιμή που έχει το γάλα στα ράφια των σούπερ μάρκετ.
Συνδικαλίστηκα ναι, αλλά δεν ήμουν ποτέ πρόεδρος όπως εσύ και αυτός που έκλεισε την εταιρεία δεν ήμουν εγώ, αλλά ο πρόεδρος -που είναι τώρα φίλος σου-, μαζί με τον διευθυντή. Ναι αυτός ο βουλευτής που βλέπεις και χαιρετάς όταν σε επισκέπτεται εκεί στα ξένα. Το κακό είναι, πως μαζί με την εταιρεία, καταστράφηκαν και οικογένειες που εσύ ποτέ δε γνώρισες.
 Όσον αφορά το made in Greece μάλλον θα ήθελες να γίνουμε όπως το made in china.
Μετά από όλα αυτά κατηγορείς εμένα πως τσάκισα τα ταμεία με  την αναπηρική σύνταξη που παίρνει η μάνα μου και την λες δική μου. Ενώ εσύ έφερες τον λαθρομετανάστη  να δουλέψει στο μαγαζί σου (όταν εγώ σου φώναζα απέξω από αυτό)  για να μην πληρώσεις την ασφάλιση του.  Έκλεισες το μαγαζί με νόμο που έβγαλαν οι φίλοι σου, χωρίς να πληρώσεις ούτε ένα ευρώ από το Φ.Π.Α. που χρώσταγες, για να πας στο εξωτερικό και να με κατηγορείς με την άνεση σου.
Αλήθεια όταν μια εταιρεία δημοσιά όπως η ΔΕΗ ας πούμε, που παράγει φυσικό ορυκτό πλούτο και τον πουλάει στο εξωτερικό με κέρδος για το κράτος, τι είναι; Για σένα πάντως δεν είναι παραγωγική. Όταν εγώ δούλευα σε αυτά τα ορυχεία (ορυχεία λιγνίτη), εσύ νόμιζες ότι κάθομαι σε γραφείο και έτσι μας βάζεις όλους στην ίδια μοίρα. Το κακό ξέρεις ποιο είναι;  Πως σε αυτήν την δουλειά παρακαλούσα να μπω με 8 μήνη σύμβαση, για να ταΐσω τα παιδιά μου. Πολύ προσπάθεια, για έναν μηδαμινό μισθό δε νομίζεις;
Εσύ σίγουρα δεν θα καταδεχόσουν ποτέ να δουλέψεις σε κάτι τέτοιο. Είσαι άνθρωπος της καριέρας.
Όσον αφορά τα περί αποδείξεων, δείξε μου έναν ελληνάρα που δεν την ζήταγε τα τελευταία 2 χρόνια και πόσοι σαν και μένα δεν άνοιξαν μαγαζάκια που εσύ τα λες "εταιρείες" με δάνεια. Εσύ είχες εταιρεία  και οι φίλοι σου από το πανεπιστήμιο. Κανείς τους δεν έκοβε απόδειξη… ξέρεις αυτοί οι βιομήχανοι, ελεύθεροι επαγγελματίες, γιατροί, δικηγόροι ,εφοριακοί, κ.α.  Πανεπιστημιούχοι όλοι τους.
Τα ζωνάρια στην μέση μου πάντα έτσι ήταν στενά. Απλά βγήκα στους δρόμους γιατί δεν αντέχω να δω έτσι και τα ζωνάρια του παιδιού μου
Και επειδή δεν σε άκουσα ποτέ να λες οτιδήποτε ούτε στους δρόμους ούτε στα πανεπιστήμια όπως παραδέχεσαι, σου έχω πιο καυτά νέα. 
Θα κερδίσω τον πόλεμο. Γιατί μια μάχη, μπορεί να είναι πύρρειος,  όπως λέει η ιστορία που επαναλαμβάνεται.
Από τα Γκρεμνά, έχω μάθει να σκαρφαλώνω. Εσύ σίγουρα θα έπεφτες εγώ ξέρω να τα ανεβαίνω.
Το χειρότερο είναι πως σε νοιάζει τι γνώμη έχουν για μένα οι ξένοι και μετά θες να σε αποκαλούν και Έλληνα.
Ναι οι Έλληνες στο εξωτερικό διαπρέπουν γιατί ασχολούνται μόνο με τον εαυτό τους δεν δίνουν δεκάρα για την Ελλάδα.
Άνοιξαν Off sore εταιρείες στο εξωτερικό,  έβγαλαν την ελληνική  σημαία από τα  πλοία τους ,  και έκαναν έρευνες με ματωμένα ευρώ (φαρμακευτικές, πετρελαϊκές κ.α. εταιρείες που καταστρέφουν τον κόσμο,και χρηματοδοτούν εσένα «έλληνα»).Τα λεφτά που έχεις κλέψει από την χώρα σου αλήθεια θα τα φέρεις από την Ελβετία που τα έχεις αφήσει;
Πες μου σε παρακαλώ πόσους μπαμπάδες ξέρεις έλληνες που μπορούν να στείλουν τα παιδιά τους στο εξωτερικό; ένα δύο; Να σπουδάσουν τις αξίες εκείνες που κατά τα λεγόμενα σου σε οδηγούν στην επιτυχία. Μιλάς για εξαγωγή φοιτητών  και σκάλα προς επιτυχία. Κρίμα και εγώ νόμιζα πως σαν Έλληνα σε ένοιαζαν τα επιτεύγματα…
Μου αφίσες το δημόσιο και τους πολιτικούς μου άφησες την διαφθορά και τα λαμόγια και τα έχω στην πλάτη μου αρέσει δε μ αρέσει.
Αν είσαι τόσο μάγκας όσο νομίζεις βάλε τους φίλους σου τους ξένους, να με βγάλουν από την Ευρώπη.  Αν και έχω συνηθίσει χωρίς εσένα .
Χωρίς εμένα έβαζες πλάτες ξένων για να τρως.
Το κακό είναι πως ποτέ δεν σε ξέχασα και ούτε πρόκειται να ξεχάσω την φοροδιαφυγή σου και τις παροχές σου.
Ναι Ευρωπαίε η αμερικανέ πολίτη (πρώην Έλληνα) σοκαρίστηκα.
Σοκαρίστηκα με αυτά που ανακάλυψα για σένα .Που πίστευα πως εκεί στον δρόμο που βγήκα ίσως, να με άκουγες ίσως να διάβαζες αυτά που σου έγραφα, αλλά εσύ προτιμάς να λέγεσαι Ευρωπαίος η αμερικανός η ότι άλλο θες πολίτης εκτός από έλληνας, αλλά απαιτείς να σε αποκαλούν Έλληνα.
Δε με ανησυχεί πια το τι κάνεις, γιατί με τις  ικανότητες σου και τον επαγγελματισμό σου είσαι περιζήτητος σε όλες τις χώρες που θέλουν  τον σκοταδισμό.
Μετά από όλα αυτά περιμένεις να σεβαστώ έναν προδότη του έθνους των ελλήνων;
Ο σεβασμός απαιτεί τιμιότητα πράγμα που εσύ γιατρέ δικηγόρε μηχανικέ εφοπλιστή που έφυγες, μέχρι πριν από 2 χρόνια δεν ήξερες τι είναι.
Θέλω να πιστεύω πως μια μέρα θα καταλάβεις το λάθος της απάθειας σου και θα κάνεις κάτι, γιατί βλέπεις… μόνο εσύ έχεις ισχυρούς φίλους και όχι εγώ.
Τότε θα αξίζεις να λέγεσαι Έλληνας.


1 σχόλιο:

  1. Το κείμενο το παρουσιάζω όπως ακριβώς το βρήκα και το δημοσίευσα για να προβληματιστούμε λίγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή